Content marketing
Content ili na srpskom jeziku sadžaj je možda i najbitnija stvar u digitalnom reklamiranju. Digitalni marketing počiva pre svega na lepim slikama, lepim videima, kratkim ali jasnim porukama.
U moru slika, postova, videa, reklama, objava, objašnjenja, prodajnih argumenata, jako je bitno da budemo efektni, konkretni, kratki i jasni. Potencijalni kupci nemaju vremena da svaki post ili video ili poruku detaljno gledaju ili čitaju. Naša ideja jeste da im odmah privučemo pažnju, da se posvete tome što im predstavljamo.
Kada govorimo o društvenim mrežama, tu je na prvom mestu potrebna lepa slika ili video. Posebno na Instagramu. To je ono što skreće pažnju i zaustavlja posetioca. To je ono što pravi zainteresovanost kod potencijalnih kupaca. Odmah iza toga jako je bitno šta smo napisali. Kada se već zaustavio tu zbog slike, on čita opis uz tu sliku. Jako bitna stvar da tekst sadrži sve ono što jedan prodajni tekst treba da sadrži. Da onog ko čita polako pretvara u kupca a ne samo da pročita.
Content i Google platforma
Kada govorimo o google platformi, i tu je content jako bitan i za search kampanju, mada samo u tekstualnom obliku. A za sve ostalo je isto jako bitno da slika bude što privlačnija. Da neko koga privuče naš google baner, kada klikne na njega i dodje do našeg web sajta na mesto na koje mi želimo da ga dovedemo, da tu odmah može da pročita jako dobar prodajni tekst. Dobar tekst koji će ga ili odmah odlučiti na kupovinu ili ga poprilično zagrejati za kupovinu.
Pomenuli smo u prethodnom pasusu web sajt. Sam sadržaj web sajta je kao ponuda u nekoj prodavnici. Ako je dobra prodavnica ljudi će kupovati. U digitalnom svetu ako je na web sajtu dobra ponuda ljudi će kupovati. Zbog toga i sam sadržaj na web sajtovima mora biti jako pažljivo biran i prodajno orijentisan.